HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN!

En blogg om pyssel, virkning, dekorering, inredning, symaskinssyning, bakning mm. Titta gärna in och se vad jag hittar på.

tisdag 4 augusti 2015

Min kristallsamling

 Här är en del av min kristallsamling på laddning i solljuset. Vet inte varför jag är så dragen till kristaller. Tänkte gå en kurs i kristallhealing men just nu räcker inte budgeten till det. Kanske nästa månad bara erbjudandet finns kvar annars kostar kursen dubbelt så mycket. 


 Försöker samla stenar för varje chakra men har inte fått tag få angelit ännu så jag använder bergskristall så länge. Pendeln använder jag till att kolla om ett chakra är balanserad eller inte.


Hittade en av mina gamla ringar i en låda och undrar om stenen är en rosenkvarts, Den ser ut som det. Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gå inte än!

Gå inte än!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...